Протоколи педагогічних рад знаходяться внизу сторінки у прикріплених файлах

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №8 від 28 лютого 2024 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 112 чол.

Відсутні – 4 чол.

Порядок денний

1. Вибір підручників для учнів 7-х класів.

Шадура А. В., Шишолик Т.І.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №7 від 01 лютого 2024 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 61 чол.

Відсутні – 2 чол.

Порядок денний

1. Схвалення робіт на розгляд журі І (окружного) етапу ХXVІІІ обласної виставки дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині»

Бабик С.К., Петрук А.С., Ємчик Л.В., Скорик І.М.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №6 від 26 січня 2024 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 47 чол.

Відсутні – 0 чол.

Порядок денний

1. Вибір підручників для учнів 2-х класів.

Шадура А. В., Шишолик Т.І.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №5 від 29 грудня 2023 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 47 чол.

Відсутні – 0 чол.

Порядок денний

1. Про підсумки перевірки стану навчання учнів за І семестр, які знаходяться на індивідуальному або на інклюзивному навчанні

Шадура А. В.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №4 від 22 грудня 2023 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 44 чол.

Відсутні – 3 чол.

Порядок денний

1. Вибір підручників для учнів 1-х класів.

Шадура А. В., Шишолик Т.І.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №3 від 29 вересня 2023 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 47 чол.

Відсутні – 0 чол.

Порядок денний

1. Внесення змін до Правил внутрішнього трудового розпорядку

Ліщук М.І.

2. Внесення змін до Режиму роботи закладу освіти

Ліщук М.І.

3. Алгоритм дій при сигналі «Повітряна тривога»

Ємчик Л.В.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №2 від 31 серпня 2023 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 45 чол.

Відсутні – 0 чол

Порядок денний

1.Вибори секретаря педагогічної ради.

Ліщук М. І. – директор

2. Аналіз роботи закладу освіти за минулий навчальний рік і завдання перед педагогічним колективом на новий навчальний рік.

Ліщук М. І. – директор

3. Особливості навчання в умовах воєнного стану.

Ліщук М. І. – директор

4. Затвердження та схвалення Типової освітньої програми на 2023 – 2024 н. р.

Ліщук М. І. – директор

5. Затвердження та схвалення Річного плану роботи закладу освіти на 2023 – 2024 н. р.

Ліщук М. І. – директор

6. Про оцінювання навчальних досягнень учнів 1 – 4 класів

Ліщук М. І. – директор

7. Про оцінювання навчальних досягнень учнів 5, 6 класів

Ліщук М. І. – директор

8. Затвердження та схвалення Правил внутрішнього трудового розпорядку.

Ліщук М. І. – директор

9. Про розподіл тижневого педагогічного навантаження на 2023 – 2024 н. р.

Ліщук М. І. – директор

10. Затвердження та погодження Режиму роботи закладу освіти та Структури 2023– 2024 навчального року.

Ліщук М. І. – директор

11. Затвердження та схвалення складу Ради профілактики правопорушень та Положення про Раду профілактики правопорушень.

Ліщук М. І. – директор

12. Затвердження та схвалення Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу ОЗЗСО «Прилісненський ліцей»

Ліщук М. І. – директор

13. Затвердження та схвалення Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти опорного закладу загальної середньої освіти «Прилісненський ліцей Прилісненської сільської ради Волинської області»

Ліщук М. І. – директор

14. Особливості організації освітнього процесу у 2023 – 2024 н. р.

Шадура А.В. – ЗДНВР

15. Про затвердження Порядку подання та розгляду заяв, Порядку реагування на випадки булінгу

Ємчик Л. В. – ЗДВР

16. Організація роботи та затвердження Плану роботи з обдарованими дітьми. Ознайомлення з можливістю залучення учнів до навчання у стаціонарних групах

Коснюк Л.М. – соціальний педагог

17. Про проведення навчальної практики та навчальних екскурсій.

Шадура А.В. – ЗДНВР

18. Різне.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №1 від 29 серпня 2023 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 45 членів педколективу

Порядок денний

1. Про використання у 2023/2024 навчальному році електронних класних журналів та щоденників.

2. Про схвалення Положення про електронний класний журнал.

3. Про схвалення Інструкції з ведення електронного класного журналу.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №7 від 03 травня 2023 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 44 чол.

Відсутні – 2 чол

Порядок денний

1. Вибір підручників для учнів 10-х класів.

Шадура А. В., Шевчук В. Н.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №6 від 29 березня 2023 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 45 чол.

Відсутні – 1 чол.

Порядок денний

1. Вибір підручників для учнів 5-х та 6-х класів.

Шадура А. В., Шевчук В. Н.

2. Внесення змін до Режиму роботи закладу освіти

Ліщук М.І.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №5 від 23 лютого 2023 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 43 чол.

Відсутні – 3 чол

Порядок денний

1. Вибір підручників для учнів 1-х класів.

Шадура А. В., Шевчук В. Н.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №4 від 08 лютого 2023 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 42 чол.

Відсутні – 4 чол.

Порядок денний

1. Схвалення робіт на розгляд журі І (окружного) етапу ХXVІІІ обласної виставки дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині»

Ященко О.М., Коваль Н.С., Ємчик Л.В., Сидорук Т.К.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №3 від 13 січня 2023 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 46 чол.

Відсутні – 0 чол.

Порядок денний

1. Про продовження освітнього процесу в ОЗЗСО «Прилісненський ліцей»

Ліщук М.І.

2. Внесення змін до Правил внутрішнього трудового розпорядку

Ліщук М.І.

3. Внесення змін до Режиму роботи закладу освіти

Ліщук М.І.

4. Алгоритм дії при сигналі «Повітряна тривога»

Мишковець О.О.

5. Обговорення результатів перевірки виконання навчальних програм

Шадура А.В

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №2 від 29 вересня 2022 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 42 чол.

Відсутні – 4 чол

Порядок денний

1. Про організацію роботи груп для дітей старшого дошкільного віку у 2022 -2023 навчальному році

Ліщук М.І.

2. Схвалення освітньої програми для дітей дошкільного віку у 2022 – 2023 навчальному році.

Ліщук М.І.

3. Ведення електронних журналів на порталі НЗ

Шадура А.В. Ємчик Л.В.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №1 від 31 серпня 2022 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 45 чол.

Відсутні – 0 чол.

Порядок денний

1.Вибори секретаря педагогічної ради.

Ліщук М. І. – директор

2. Аналіз роботи закладу освіти за минулий навчальний рік і завдання перед педагогічним колективом на новий навчальний рік.

Ліщук М. І. – директор

3. Особливості навчання в умовах воєнного стану.

Ліщук М. І. – директор

4. Затвердження та погодження Типової освітньої програми на 2022 – 2023 н. р.

Ліщук М. І. – директор

5. Затвердження та погодження Річного плану роботи закладу освіти на 2022 – 2023 н. р.

Ліщук М. І. – директор

6. Затвердження та погодження Стратегії розвитку ОЗЗСО «Прилісненський ліцей» на період до 2027р.

Ліщук М. І. – директор

7. Про оцінювання навчальних досягнень учнів 1 – 4 класів

Ліщук М. І. – директор

8. Про оцінювання навчальних досягнень учнів 5 класів

Ліщук М. І. – директор

9. Затвердження та погодження Правил внутрішнього трудового розпорядку.

Ліщук М. І. – директор

10. Про розподіл тижневого педагогічного навантаження на 2022 – 2023 н. р.

Ліщук М. І. – директор

11. Затвердження та погодження Режиму роботи закладу освіти та Структури 2022 – 2023 навчального року.

Ліщук М. І. – директор

12. Затвердження та погодження складу Ради профілактики правопорушень та Положення про Раду профілактики правопорушень.

Ліщук М. І. – директор

13. Затвердження та погодження Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу ОЗЗСО «Прилісненський ліцей»

Ліщук М. І. – директор

14. Затвердження та погодження Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти опорного закладу загальної середньої освіти «Прилісненський ліцей Прилісненської сільської ради Волинської області»

Ліщук М. І. – директор

15. Особливості організації освітнього процесу у 2022 – 2023 н. р.

Шадура А.В. – ЗДНВР

16. Про затвердження Плану заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу, Порядку подання та розгляду заяв, Порядку реагування на випадки булінгу

Ємчик Л. В. – ЗДВР

17. Організація роботи та затвердження Плану роботи з обдарованими дітьми. Ознайомлення з можливістю залучення учнів до навчання у стаціонарних групах та заочно-дистанційній школі ВО МАН.

Коснюк Л.М. – соціальний педагог

Титаренко Н.О. – керівник НТУ «Інтелект»

18. Про проведення навчальної практики та навчальних екскурсій.

Шадура А.В. – ЗДНВР

19. Різне.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №8 від 14 березня 2022 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 42 чол.

Відсутні – 6 чол.

Порядок денний

1. Внесення змін до Режиму роботи закладу освіти.

Ліщук М. І. – директор

СЛУХАЛИ

З першого питання слухали Ліщука М. І., директора закладу освіти, який ознайомив із наказом Волинської обласної державної адміністрації від 11 березня 2022 року № 25 «Про організацію освітнього процесу в закладах освіти Волинської області», листами Міністерства освіти і науки України від 06.03.2022 року № 1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу», від 06.03.2022 року № 1/3370-22 «Про оплату праці працівників закладів освіти під час призупинення навчання». Згідно цього в закладі освіти необхідно з 14 березня 2022 р. відновити освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання. Для зручності організації цього процесу для великої кількості дітей, зокрема евакуйованих, Міністерство освіти і науки України спільно з компанією Google Україна створили Всеукраїнський онлайн розклад bit.ly/3I05Qup. та уроки згідно з низкою українських телеканалів спільний проєкт «Навчання без меж». Також учні, які було вимушені змінити місце проживання, за заявою одного з батьків можуть бути переведені (зараховані) на екстернатну, сімейну, дистанційну форми навчання або долучитися до навчання у закладах загальної середньої освіти за місцем тимчасового перебування.

УХВАЛИЛИ

По даному питанню педагогічна рада прийняла рішення:

1. Відновити освітній процес з використанням технологій дистанційного навчання з 14 березня 2022 р.

2. Класним керівникам

2.1. Довести до відома здобувачів освіти та їх батьків про відновлення освітнього процесу.

2.2. Організувати освітній процес класу.

2.3. Долучити до дистанційного навчання внутрішньо переміщених осіб шкільного віку.

3. Вчителям-предметникам внести зміни в календарно-тематичне планування, організувати освітній процес по предметах.

Голова педради М. І. Ліщук

Секретар педради Р. І.Телебей

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №7 від 24 лютого 2022 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 43 чол.

Відсутні – 5 чол.

Порядок денний

1. Внесення змін до Режиму роботи закладу освіти.

Ліщук М. І. – директор

СЛУХАЛИ

З першого питання слухали Ліщука М. І., директора закладу освіти, який повідомив про те, що згідно Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 р. № 64/2022 у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, у закладі освіти тимчасово припинити освітній процес та розпочати канікули з 24 лютого 2022 року до стабілізації ситуації в країні.

УХВАЛИЛИ

По даному питанню педагогічна рада прийняла рішення:

1. Внести зміни до Режиму роботи закладу освіти: розпочати канікули з 24 лютого 2022 р.

2. Класним керівникам довести до відома здобувачів освіти та їх батьків про зміни в Режимі роботи закладу освіти.

Голова педради М. І. Ліщук

Секретар педради Р. І.Телебей

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №6 від 23 лютого 2022 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 43 чол.

Відсутні – 5 чол.

Порядок денний

1. Вибір підручників для учнів 5-х класів.

Рублик І. В., Шевчук В. Н.

2. Ціннісний підхід у Концепції Нової української школи. Програма «Нова українська школа у поступі до цінностей»

Ємчик Л. В.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №5 від 13 січня 2022 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 40 чол.

Відсутні – 8 чол.

Порядок денний

1. Вибір підручників для учнів 9-х класів.

Рублик І. В., Шевчук В. Н.

2. Схвалення робіт на розгляд методичної ради ВІППО та на обласну виставку дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині».

Шипелик С. І., Коваль Н. С.

3. Різне

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №4 від 01 грудня 2021 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 40 чол.

Відсутні – 8 чол.

Порядок денний

1. Схвалення методичних рекомендацій «Реалізація інноваційних підходів змісту Державного стандарту при організації освітнього процесу з хімії» вчителя хімії Городоцької гімназії – філії ОЗЗСО «Прилісненський ліцей» Шеметюк Тетяни Іванівни на розгляд методичної ради ВІППО та на обласну виставку дидактичних і методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів Волині».

Шипелик С.І.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №3 від 05 листопада 2021 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.


Присутні – 40 чол.

Відсутні – 8 чол.

Порядок денний

1.Внесення змін до Режиму роботи закладу освіти.

Ліщук М. І. – директор

2.Використання сучасних інформаційних та Інтернет технологій при дистанційній формі роботи.

Рублик І. В.

3.Технології змішаного навчання в умовах карантину (вебсервіс Google Classroom). Сервіс Google Meet як найпростіший вид відоеконференції.


Титаренко Н. О.

4.Оцінювання навчальних досягнень учнів в умовах дистанційного навчання

Шипелик С. І.

5.Освітній проєкт «На урок» – інтерактивні завдання для контролю знань і залучення учнів до активної роботи у класі та вдома.

Коваль Н. С.

6.Збереження гармонійного психоемоційного стану всіх учасників освітнього процесу в умовах карантину.

Телебей Р. І.

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №2 від 29 жовтня 2021 р.

Голова педради – Ліщук М. І.

Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 44 чол.

Відсутні – 4 чол.

Порядок денний

1. Внесення змін до Режиму роботи закладу освіти.

Ліщук М. І. – директор

Засідання педагогічної ради ОЗЗСО "Прилісненський ліцей"

Протокол №1 від 28 серпня 2021 р.

Голова педради – Ліщук М. І.


Секретар – Телебей Р. І.

Присутні – 48 чол.

Відсутні – 0 чол.

Порядок денний

1.Вибори секретаря педагогічної ради.

Ліщук М. І. – директор

2. Аналіз роботи закладу освіти за минулий навчальний рік і завдання перед педагогічним колективом на новий навчальний рік.

Ліщук М. І. – директор

3. Особливості навчання в умовах адаптивного карантину.

Ліщук М. І. – директор

4. Затвердження та погодження Типової освітньої програми на 2021 – 2022 н. р.

Ліщук М. І. – директор

5. Затвердження та погодження Річного плану роботу закладу освіти на 2021 – 2022 н. р.

Ліщук М. І. – директор

6. Затвердження та погодження Режиму роботи закладу освіти та Структури 2021 – 2022 навчального року.

Ліщук М. І. – директор

7. Затвердження та погодження Правил внутрішнього трудового розпорядку.

Ліщук М. І. – директор

8. Затвердження та погодження Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти.

Ліщук М. І. – директор

9. Про розподіл тижневого педагогічного навантаження на 2021 – 2022 н. р.

Ліщук М. І. – директор

10. Особливості організації освітнього процесу у 2021 – 2022 н. р.

Рублик І. В. – ЗНВР

11. Про проведення навчальної практики та навчальних екскурсій.

Рублик І. В. – ЗНВР

2020-2021 навчальний рік


Засідання педагогічної ради опорного закладу

від 10 березня 2021 року

Присутні – 45 чол.

Відсутні – 4 чол.

Порядок денний

1. Вибір підручників для учнів 8-х класів.

Рублик І. В., Шевчук В. Н.

Засідання педагогічної ради опорного закладу

від 01 лютого 2021 року

Присутні – 45 чол.

Відсутні – 4 чол.


Порядок денний

1. Вибір підручників для учнів 4-х класів.

Дубровська О. С., Рублик І. В., Шевчук В. Н.

Засідання педагогічної ради опорного закладу

від 27 серпня 2020 року

Присутні – 47 чол.

Відсутні – 0 чол.

Порядок денний

1.Вибори секретаря педагогічної ради.

Ліщук М. І. – директор

2. Аналіз роботи опорного закладу за минулий навчальний рік і завдання перед педагогічним колективом на новий навчальний рік.

Ліщук М. І. – директор

3. Особливості навчання в умовах адаптивного карантину.

Ліщук М. І. – директор

4. Затвердження та погодження Типової освітньої програми на 2020 – 2021 н. р.

Ліщук М. І. – директор

5. Затвердження та погодження Річного плану роботу опорного закладу на 2020 – 2021 н. р.

Ліщук М. І. – директор

6. Затвердження та погодження Режиму роботи опорного закладу та Структури 2020 – 2021 навчального року.

Ліщук М. І. – директор

7. Затвердження та погодження Правил внутрішнього трудового розпорядку.

Ліщук М. І. – директор

8. Про розподіл тижневого педагогічного навантаження на 2020 – 2021 н. р.

Ліщук М. І. – директор

9. Особливості організації освітнього процесу у 2020 – 2021 н. р.

Рублик І. В. – ЗНВР

10. Про проведення навчальної практики та навчальних екскурсій.

Рублик І. В. – ЗНВР

11. Різне.

Засідання педагогічної ради опорного закладу

від 04 березня 2020 року

Присутні – 39 чол.

Відсутні – 9 чол.

Порядок денний

1. Виховання дітей та учнівської молоді в умовах нових стандартів освіти. Порядок реагування на випадки булінгу.

Ємчик Л.В. – ЗВР

2. Формування безпечного освітнього простору, запобігання прояву девіантної поведінки в умовах Нової української школи.

Петрук А.С. – керівник МО початкових класів

3. Девіантна поведінка: форми, причини, профілактика.

Слива Р.О. – класний керівник 8 – Б класу

4. Основні причини булінгу, шляхи його виявлення та попередження.

Терещенко Л.І. – соціальний педагог

5. Булінг в дитячому середовищі (результати анкетування). Практичні рекомендації з використанням корекційних вправ з метою протидії булінгу.

Телебей Р.І. – практичний психолог

6. Про організацію роботи з підготовки ДПА у початковій, базовій та старшій школі (підготовка матеріалів, допуск учнів 4, 9,11 класів до ДПА).

Рублик І. В. – ЗНВР

7. Вибір третього предмету здобувачів базової середньої освіти.

Рублик І. В. – ЗНВР

8. Вибір підручників для учнів 3-х класів.

Петрук А. С., Рублик І. В., Шевчук В. Н.

Засідання педагогічної ради опорного закладу

від 06 квітня 2020 року (дистанційний режим)

Присутні – 45 чол.

Відсутні – 3 чол.

Порядок денний

1. Вибір підручників для учнів 7-х класів.

Рублик І. В., Шевчук В. Н.

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 368

Коментарi