РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

опорного закладу «Загальноосвітня школа

І – ІІІ ступенів с. Прилісне»

на 2020 – 2021 навчальний рік

Організація роботи опорного закладу

Циклограма ДНЯ

ПРИЙОМ ВІДВІДУВАЧІВ:

Посада П.І.Б. Дні прийому Час
Директор школи Ліщук М.І. Понеділок Вівторок Четвер 10.00-13.00 13.00-15.00 8.00-12.00
Заступник директора з навчально-виховної роботи Рублик І.В. Понеділок Вівторок Середа 14.00-17.00 8.00-13.00 8.00-12.00
Заступник директора з виховної роботи Ємчик Л.В. Четвер П’ятниця 13.00-15.00 8.00-13.00

Циклограма щомісячної діяльності опорного закладу

№ з/п З А Х О Д И Відповідальний Термін
1. Апаратна нарада із заступниками директора Ліщук М.І. щопонеділка
2. Наради при директорові Ліщук М.І. 1 раз на місяць, середа
3. Наради при заступнику директора з НВР Рублик І.В. 1 раз на місяць, четвер
4. Наради з обслуговуючим персоналом Ліщук М.І.
Каращук І.Р.
1 раз на місяць, п᾽ятниця
5. Засідання педагогічної ради Адміністрація ОЗ 4-7 разів на рік згідно з графіком
6. Засідання методичної ради Рублик І.В. згідно з графіком
7. Засідання МО Рублик І.В. керівники МО 4 рази на рік
8. Засідання Ради школи Ємчик Л.В. згідно з графіком
9. Проведення загальних зборів колективу Ліщук М.І. 2 рази на рік
10. Проведення загальношкільних батьківських зборів Ліщук М.І..
Ємчик Л.В
1 раз на семестр
11. Проведення класних батьківських зборів Ліщук М.І.Ємчик Л.В кл. керівники 1-11-х класів 2 рази на семестр
12. Засідання батьківського комітету школи Ліщук М.І.
Ємчик Л.В
4 рази на рік

Організаційна робота. Апаратні наради

№ п/п Питання Термін проведення Відповідальний Відмітка про виконання
СЕРПЕНЬ
1. Про результати роботи закладу освіти у 2018/2019 навчальному році та завдання педагогічного колективу на 2019/2020 навчальний рік Серпень Ліщук М.І.
2. Про участь у серпневому освітянському тижні та конференції педагогічних працівників Ліщук М.І.
3. Про результати готовності до нового 2020/2021 навчального року Ліщук М.І. завідувачі філій
4. Про стан готовності навчальних закладів з питань охорони праці до нового 2020/2021 навчального року Адміністрація
5. Про розподіл посадових обов¢язків між членами адміністрації Ліщук М.І.
6. Про хід набору учнів до 1-х та 10-х класів та формування мережі освітнього закладу на 2020/2021 навчальний рік Ліщук М.І.
7. Про організацію проведення медичних оглядів учнів та педагогічних працівників до початку навчального року Ліщук М.І. Ємчик Л.В.
8. Про складання та погодження розкладу занять, дислокації по кабінетах, мережі класів Рублик І.В.
9. Про аналіз забезпеченості опорного закладу освітніми програмами та підручниками Шевчук В.Н.
10. Про працевлаштування випускників 9-х та 11-х класів Терещенко Л.І.
11. Про участь опорного закладу у заходах до Дня Прапора та Дня Незалежності України Ліщук М.І., Ємчик Л.В. завідувачі філій
12. Про підготовку та проведення засідання педагогічної ради «Підсумки діяльності опорного закладу в 2019/2020 навчальному році та пріоритетні завдання на шляху реалізації НУШ в 2020/2021 навчальному році. Забезпечення внутрішньої системи якості освіти» Ліщук М.І.
13. Про організоване проведення свята «Перший дзвоник» Ємчик Л.В., Аршулік Л.М., завідувачі філій
14. Про стан виконання літніх ремонтних робіт в опорному закладі та філіях Каращук І.Р., завідувачі філій
15. Про організацію роботи щодо запобігання усім видам дитячого травматизму у 2020/2021 навчальному році Ємчик Л.В., завідувачі філій
16. Про затвердження Положення про внутрішню систему якості освіти та призначення відповідального. Ліщук М.І.
ВЕРЕСЕНЬ
1. Про комплектування класів 01.09.2020 Ліщук М.І.
2. Про організацію індивідуального та інклюзивного навчання у 2020/2021 навчальному році Рублик І.В., Терещенко Л.І.
3. Про призначення керівників МО, визначення складу методичної ради, атестаційної комісії Ліщук М.І. Рублик І.В.
4. Про підготовку наказу «Про затвердження педагогічного навантаження на 2020/2021 навчальний рік» Рублик І.В.
5. Про складання графіка курсової перепідготовки учителів у 2020/2021 навчальному році Рублик І.В.
6 Про результати проведення медичних оглядів учнів перед початком навчального року Ємчик Л.В., завідувачі філій
7. Про облік дітей шкільного віку, які навчаються в опорному закладі Куш Г.А.
8. Про заповнення класних журналів, особових справ учнів класними керівниками Заступники директора та завідувачів філій
9. Про складанням тематично-календарного планування вчителями-предметниками Заступники директора
10. Про проведення загальношкільних та класних батьківських зборів у 2019/2020 навчальному році, складання графіка проведення зборів Ємчик Л.В.
11. Про контроль за проведенням МО, МР з питань тематичного планування та МО класних керівників з питань складання планів виховної роботи на І семестр Рублик І.В.
12. Про працевлаштування учнів 9-х, 11-х класів Терещенко Л.І.
13. Про основні напрямки роботи з соціального захисту дітей. Терещенко Л.І.
14. Про підготовку закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період 2020-2021 рр. Каращук І.Р., завідувачі філій
1. Про організацію освітнього процесу в опорному закладі на початок І семестру 2020/2021 навчального року 07.09.2020 Заступники директора
2. Про складання графіків контрольних робіт, відкритих уроків вчителів Заступники директора
3. Про організацію харчування Ємчик Л.В.
4. Про проведення атестації педагогічних працівників Ліщук М.І.
1. Про проведення предметних днів та І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів 14.09.2020 Рублик І.В.
2. Про відвідування уроків у 5-х класах з метою наступності навчання та адаптації учнів Адміністрація, психол.служба
3. Про підсумки роботи з оздоровлення та відпочинку дітей і підлітків улітку 2020 року Ємчик Л.В.
4. Про підготовку та проведення заходів, присвячених Дню українського козацтва Ємчик Л.В.
5. Про перевірку стану навчальних кабінетів щодо підготовки до осінньо-зимового періоду. Каращук І.Р.
ЖОВТЕНЬ
1. Про стан роботи з питань охорони життя і здоров‘я учнів, запобігання усім випадкам травматизму в освітніх закладах за підсумками ІІІ кварталу 2020 року 05.10.2020 Ємчик Л.В.
2. Про контроль заяв учителів на проходження атестації Рублик І.В.
3. Про контроль за роботою вчителів з обдарованими дітьми та учнями, які беруть участь у роботі МАН Рублик І.В.
4. Про контроль за складанням планів (спільних) роботи опорного закладу зі службою у справах дітей Ємчик Л.В.
5. Про контроль за відвідуванням учнями занять, робота класних керівників з цього питання Ємчик Л.В.
6. Про контроль за вивченням учнями правил дорожнього руху, безпечного користування газом, ВОП, протипожежної безпеки; проведення тижня безпеки руху (згідно плану) Ємчик Л.В.
7. Про підготовку та проведення педагогічної ради Адміністрація
1. Про особистий контроль щодо вивчення роботи вчителів, які атестуються (відвідування уроків, співбесіди) 19.10.2020 Адміністрація
2. Про видання наказу про затвердження графіка атестації вчителів Ліщук М.І.
3. Про контроль за веденням шкільної документації (класних журналів, особових справ учнів, перевірки щоденників) Заступники директора
4. Про відвідування уроків молодих вчителів Адміністрація
5. Про аналіз роботи класних керівників у І половині І семестру із запобігання випадків дитячого травматизму Ємчик Л.В.
6. Про підсумки аналізу функціонування шкільного сайту Рублик І.В. Ковальчук С.М.
7. Про результати оперативного контролю за організацією харчування в закладі освіти Ємчик Л.В.
ЛИСТОПАД
1. Про інвентаризацію майна 02.11.2020 Каращук І.Р.
2. Про аналіз результатів І (шкільного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових предметів Рублик І.В.
3. Про контроль за проведенням засідання МО на осінніх канікулах Рублик І.В.
4. Про контроль за веденням журналів індивідуального навчання, індивідуально-групових занять, курсів за вибором Заступники директора
5. Про контроль за веденням журналу обліку відвідуваня уроків учнями Ємчик Л.В.
6. Про контроль за виконанням освітніх програм Рублик І.В.
7. Про огляд навчальних кабінетів Адміністрація
8. Про виконання правил внутрішньошкільного розпорядку Адміністрація.
1. Про контроль за відвідуванням уроків учнями 10-11-х класів 16.11.2020 Ємчик Л.В.
2. Про контроль за відвідуванням уроків учителів, які атестуються. Рублик І.В.
3. Про контроль за підготовкою учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН Рублик І.В.
5. Про стан профорієнтаційної роботи (9, 11-і класи) Терещенко Л.І.
ГРУДЕНЬ
1. Про стан освітньої роботи у І семестрі 2020/2021 навчального року 07.12.2020 Адміністрація
2. Про стан роботи з атестації педагогічних кадрів. Ліщук М.І.
3. Про результати перевірки шкільної документації. Заступники директора
4. Про роботу з учнями, які потребують допомоги у навчанні Адміністрація
5. Про стан виховної роботи у I семестрі 2020/2021 навчального року Ємчик Л.В.
6. Про підготовку до педради Адміністрація
7. Про проведення контрольних робіт за І семестр за текстами адміністрації. Рублик І.В.
1. Про виконання освітніх програм за І семестр 2020/2021 навчального року 21.12.2020 Рублик І.В.
2. Про підсумки профілактичної роботи щодо запобігання дитячому травматизму у закладі освіти у 2020 році Ємчик Л.В.
3. Про роботу з дітьми девіантної поведінки Ємчик Л.В.
4. Про організацію роботи під час зимових канікул Ємчик Л.В.
5. Про виконання річного плану роботи опорного закладу за І семестр 2020/2021 навчального року Адміністрація.
6. Про підсумки проведення інвентаризації та стан збереження матеріальних цінностей Каращук І.Р.
7. Про підготовку та проведення педагогічної ради Адміністрація
8. Внутрішній моніторинг результатів навчання здобувачів освіти за І семестр 2020/2021 н.р. Адміністрація
СІЧЕНЬ
1. Про результати контролю усіх видів шкільної документації 11.01.2021 Ліщук М.І. Заступники директора
2. Підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників. Про хід курсової перепідготовки педагогічних кадрів Рублик І.В.
3. Про результати участі учнів опорного закладу у ІІ (районному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів Рублик І.В.
4. Моніторинг якості навчальних досягнень здобувачів освіти за І семестр 2020/2021 навчального року Рублик І.В.
5. Вивчення стану тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів Заступники директора
6. Про підсумки організації виховної роботи в опорному закладі під час новорічних, Різдвяних свят та зимових шкільних канікул Ємчик Л.В.
7. Про підготовку до загальношкільних і класних батьківських зборів Ємчик Л.В.
1. Про результати аналізу роботи опорного закладу щодо виконання Законів України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» за 2020 рік 25.01.2021 Ліщук М.І.
2. Про виконання управлінських рішень у І семестрі 2020/2021 навчальному році Ліщук М.І.
3. Про підсумки І етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України Рублик І.В.
4. Про організацію роботи з профорієнтації учнів 9, 11-х класів та попереднє формування 10-х класів на 2021/2022 навчальний рік Адміністрація
5. Про стан роботи з питань охорони життя і здоров‘я вихованців та учнів, запобігання усім видам дитячого травматизму, охорони праці в опорному закладі за підсумками 2020 року Ємчик Л.В.
6. Про результати фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи в школі за І семестр 2020/2021 навчальному році Ємчик Л.В.
7. Про стан роботи з учнями, які навчаються за індивідуальним графіком Рублик І.В.
8. Про хід реєстрації випускників 11-х класів для участі у ЗНО-2021 Рублик І.В.
ЛЮТИЙ
1. Про хід роботи з атестації педагогів, відвідування уроків згідно графіку 01.02.2021 Заступники директора
2. Про роботу класних керівників щодо запобігання правопорушень серед підлітків Ємчик Л.В.
3. Про результати ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України Рублик І.В.
1. Про результати індивідуального (персонального) контролю роботи вчителів. 15.02.2021 Рублик І.В.
2. Про організацію роботи з учнями, які мають високий рівень навчальних досягнень Рублик І.В.
3. Про підготовку до проведення Міжнародного дня мови Рублик І.В..
4. Про результати відвідування уроків учителів, що атестуються у 2020/2021 навчальному році Адміністрація
5. Про хід набору учнів до 1-х класів на 2021/2022 навчальний рік. Співпраця з ЗДО. Адміністрація
БЕРЕЗЕНЬ
1. Про роботу над проектом річного плану роботи опорного закладу на 2021/2022 навчальний рік 01.03.2021 Рублик І.В.
2. Про підготовку та проведення методичного тижня Рублик І.В.
3. Про хід проведення предметних днів Рублик І.В.
4. Про результати перевірки ведення учнівських щоденників та класних журналів Адміністрація
5. Про результати участі учнів у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів Рублик І.В.
6. Про атестацію педагогічних кадрів Рублик І.В.
7. Про роботу шкільної бібліотеки Шевчук В.Н.
8. Про підготовку та проведення весняних канікул Ємчик Л.В.
9. Про результати аналізу функціонування шкільного сайту Ліщук М.І.
1. Про роботу вчителів з учнями, які мають початковий рівень навчальних досягнень. 15.03.2021 Рублик І.В.
2. Про результати роботи практичного психолога (звіт психолога) Телебей Р.І.
3. Про організацію участі у екологічному двомісячнику Рублик І.В.
4. Про контроль за роботою з батьками Ємчик Л.В.
5. Про підготовку засідання атестаційної комісії І рівня педагогічних працівників опорного закладу Ліщук М.І.
6. Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році Ліщук М.І. Рублик І.В.
КВІТЕНЬ
1. Про результати атестації педпрацівників, підготовка матеріалів до атестаційної комісії ІІ рівня 05.04.2021 Рублик І.В.
2. Про роботу творчих груп з підготовки пропозицій до річного плану роботи опорного закладу на 2021/2022 навчальний рік Рублик І.В.
3. Про підсумки основних заходів внутрішньої системи якості освіти Ліщук М.І.
4. Про планування роботи з організації відпочинку та оздоровлення дітей і підлітків влітку 2020 року Ємчик Л.В.
5. Про підготовку до педради «Портфоліо шкільного методичного об’єднання. Підсумки роботи за 2020/2021 навчальний рік» Рублик І.В. Керівники МО
6. Про результати здійснення контролю за організацією виховної роботи під час весняних канікул Ємчик Л.В.
7. Про організацію та проведення ДПА у 4-х, 9-х, 11-х класах Адміністрація
8. Про участь випускників 11-х класів у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні. Про проведення державної підсумкової атестації у формі ЗНО для випускників 11-х класів ЗЗСО. Рублик І.В.
9. Про підготовку до проведення випускних вечорів у 11-х класах Ємчик Л.В.
10. Про хід набору учнів до 1-х класів на 2021/2022 навчальний рік Адміністрація
1. Про підсумки перевірки роботи факультативних, індивідуально- групових занять. 19.04.2021 Рублик І.В.
2. Про складання графіка відпусток працівників школи Ліщук М.І.
3. Про навантаження вчителів на 2021/2022 навчальний рік, підготовка розподілу навчального навантаження. Адміністрація
4. Про формування перспективної мережі опорного закладу на новий 2021/2022 навчальний рік Ліщук М.І.
5. Про контроль за проведенням тематичних атестацій учнів Рублик І.В.
6. Про контроль за проведенням класних годин, виконання програми ОЗ Ємчик Л.В.
7. Про підготовку до святкування Дня Перемоги Ємчик Л.В.
8. Про підсумки роботи опорного закладу з порталом «Україна. ІСУО (інформаційна система управління освітою)» Рублик І.В.
9. Підготовка документів про освіту для учнів 9-х, 11-х класів, організація комісії з перевірки документів про освіту Рублик І.В.
10. Про підсумки проведення «Дня цивільного захисту» в опорному закладі у 2021 році Ліщук М.І. Ємчик Л.В. Рублик І.В.
11. Про стан приміщень і території закладу освіти Каращук І.Р.
ТРАВЕНЬ
1. Про підсумки проведення предметних днів 10.05.2021 Рублик І.В.
3. Про проект річного плану роботи опорного закладу на новий 2021/2022 навчальний рік Адміністрація
4. Про проведення поточного ремонту у літній період 2021 року Каращук І.Р.
5. Про результати аналізу стану роботи шкільної бібліотеки і перспектив її розвитку Шевчук В.Н.
6. Про організоване проведення свята «Останній дзвоник» та випускного вечора Ємчик Л.В.
1. Про виконання освітніх програм, обговорення інструкцій щодо закінчення навчального року 24.05.2021 Заступники директора
2. Про контроль за проведенням тематичного обліку знань учнів та семестрова атестація у 5-11-х класах Рублик І.В.
3. Про підготовку звітів про виконання планів виховної та методичної роботи Заступники директора
4. Про видачу документів про освіту випускникам 11-х класів Ліщук М.І.
5. Про хід набору учнів до 1-х класів на 2020/2021 навчальний рік Рублик І.В.
ЧЕРВЕНЬ
1. Про затвердження графіка відпусток вчителів, складання наказу 07.06.2021 Ліщук М.І.
2. Про підготовку закладу освіти до ремонту в літній період Каращук І.Р., завідувачі філій
3. Про складання звітів про рівні навчальних досягнень учнів, ДПА Рублик І.В.
4. Про перевірку шкільної документації (класних журналів, особових справ). Підготовка проекту наказу Рублик І.В.
5. Про результати участі учнів опорного закладу у інтелектуальних конкурсах та у фінальних етапах Всеукраїнських турнірів у 2020/2021 навчальному році Рублик І.В.
6. Про підсумки діяльності психологічної служби у 2020/2021 навчальному році Терещенко Л.І.
7. Про формування перспективної мережі навчального закладу на новий 2020/2021 навчальний рік. Хід набору дітей до 1-х, 5-х, 10-х класів Адміністрація

І. Створення оптимальних умов для забезпечення гарантованого права громадян на здобуття

повної загальної середньої освіти

Зміст роботи Термін Відповідальний за виконання Форми узагальнення Відмітка про виконання
1. Довести до відома педколективу інструктивні та нормативні документи з питань виконання ст.53 Конституції України, Закону "Про освіту" та Закону "Про загальну середню освіту" на нараді при директорові та засіданні МО вчителів Серпень Ліщук М.І. Протоколи
Розробити документ про внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти опорного закладу...
2. Проводити роботу з ЗДО «Колобок» та дошкільним підрозділом філії НВК «ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ» щодо наступності у навчанні Вересень-травень Рублик І.В. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Інформація
3. Забезпечити постійний зв'язок зі службою у справах дітей Маневицької районної адміністрації з питань виконання Законів України “Про освіту” та “Про загальну середню освіту” Вересень-травень Ємчик Л.В. План спільної роботи
4. Здійснити прийом учнів до 1-х класів До 31.08.2020 Ліщук М.І. Наказ
5. Забезпечити необхідні умови для виконання Законів України “Про освіту” та “Про загальну середню освіту”, : Упродовж навчального року Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
а) виконання освітньої програми та програм навчальних предметів у відповідності до Державного стандарту загальної середньої освіти Упродовж навчального року Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К. Освітня програма
б) реалізацію варіативної частини навчального плану, яка спрямована на задоволення індивідуальних освітніх запитів учнів Упродовж навчального року Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К. Навчальні програми
6. Забезпечити суворий контроль за виконанням Законів України “Про освіту” та “Про загальну середню освіту” Упродовж навчального року Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
а) провести роботу з дітьми, які пропускають школу без поважної причини, залучати їх до навчання. Тримати постійний контакт з батьками цих дітей Упродовж навчального року Ємчик Л.В. Терещенко Л.І. заст..завідувачів філій Акти обстеження
б) взяти на облік усіх новоприбулих учнів До 04.09.2020 Куш Г.А. Накази
в) внести відповідні зміни в алфавітну книгу запису учнів з урахуванням випуску 9, 11 кл., набору в 1-і класи, руху учнів за літо 2020 року До 04.09.2020 Куш Г.А. Алфавітна книга
7. Уточнити дані про дітей з особливими освітніми потребами Вересень Терещенко Л.І. Узагальн. матеріали
8. Провести адміністративний контроль за відвідуванням учнями навчальних занять Щотижнево Ємчик Л.В. заст..завідувачів філій Журнал оперативного контролю
9 Поновити дані про дітей, які схильні до безпідставних пропусків уроків До 10.10.2020 Ємчик Л.В. заст.зав.філій Банк даних
10. Забезпечити контроль за навчанням і вихованням дітей, які потребують соціального захисту й схильні до пропусків навчальних занять Упродовж навчального року Ємчик Л.В. заст.зав.філій Журнал оперативного контролю
11. Провести наради з класними керівниками про порядок звітування про подальше навчання та працевлаштування випускників школи ІІ, ІІІ ступенів Вересень-жовтень Ємчик Л.В. Довідка
12. Організувати навчання учнів за індивідуальною формою Вересень Рублик І.В. Наказ
13.Створити освітнє середовище, вільне від будь-яких форм насильства та дискримінації. Упродовж навчального року Адміністрація
14.Формувати інклюзивне, розвивальне та мотивуюче до навчання освітнє середовище Упродовж навчального року Адміністрація

2. Організація профільної підготовки школярів

Зміст роботи Термін Відповідальний за виконання Рівень обговорення Форми узагальнення Відмітка про виконання
1. Взяти участь у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт в МАН Вересень Лютий Рублик І.В. Титаренко Н.О. Вчителі-предметники НЗД Наказ
2. Взяти участь у конкурсах, турнірах, конференціях Упродовж навчального року Рублик І.В. Вчителі-предметники НЗД Інформація
3. Провести анкетування учнів 9-х класів щодо визначення їх інтересів та нахилів Березень Психологічна служба НД Анкета
4.Організувати відвідування учнями-старшокласниками днів відкритих дверей ВНЗ, зустрічей з викладачами вузів За окремим графіком Адміністрація НЗД Звіти класних керівників
5. Залучити студентів ВНЗ - випускників школи до спільної організаційної та науково-дослідницької роботи з учнями опорного закладу І семестр Адміністрація НЗД Інформація

3. Інформаційно-роз’яснювальна робота щодо підготовки та проведення у 2021 році

зовнішнього незалежного оцінювання

Термін № з/п Зміст роботи Відповідальний Вихід Відмітка про виконанння
Упродовж року 1. Забезпечення оперативного інформування учнів 11-х класів та їх батьків з питань організації, підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання Ліщук М.І. Інформація
2. Висвітлення інформації про зовнішнє незалежне оцінювання на офіційному сайті опорного закладу Ліщук М.І. Інформація
3. Проведення інформаційно-роз‘яснювальної роботи серед учнів 11-х класів та їх батьків щодо проведення пробного тестування Ліщук М.І. Інформація
Жовтень 4. Сприяння реєстрації випускників на пробне ЗНО – 2021 Ліщук М.І. Інформація
Січень-лютий 5. Сприяння реєстрації випускників на основну сесію ЗНО-2021 Ліщук М.І. Інформація
Травень 6. Контроль за участю випускників 11-х класів у ЗНО з навчальних предметів Ліщук М.І. Інформація
7. Моніторинг досягнень здобувачів освіти Адміністрація

4. Охорона безпеки життєдіяльності

4.1. Профілактична робота із запобігання всім видам дитячого травматизму серед здобувачів освіти.

Охорона життя та здоров`я учасників освітнього процесу: профілактика захворювань,

організація медичних послуг

№ з/п Зміст роботи Відповідальний Термін Вихід Відмітка про виконанння
1. Здійснення роботи щодо систематичного доведення до працівників опорного закладу та роз‘яснення нових нормативно-правових документів з питань охорони життя і здоров‘я учнів та вихованців, запобігання усім видам дитячого травматизму Ємчик Л.В. завідувачі філій Упродовж навчального року Інформаціі, накази
2. Співпраця з лікарською амбулаторією сімейної медицини Ємчик Л.В. Камінський О.І. Упродовж навчального року Аналітична інформація
3. Здійснення перевірки: - раціонального розміщення навчального обладнання, технічних засобів навчання відповідно до вимог безпеки праці; - готовності закладу освіти до нового навчального року щодо створення безпечних умов навчання в кабінетах фізики, хімії, інформатики, біології, спортивних залах, шкільних майстернях; - опору ізоляції та захисного заземлення. Ліщук М.І. Каращук І.Р. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К. Серпень 2020 Акт
4. Організація проходження медичних оглядів працівників закладів освіти Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К. До початку навчального року Наказ
5. Організація роботи щодо проведення поглиблених профілактичних медичних оглядів учнів опорного закладу Ємчик Л.В. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К. Вересень 2020 Наказ
6. Здійснення контролю за додержанням нормативності ведення у навчальному закладі «Журналу реєстрації нещасних випадків, що сталися з вихованцями, учнями, студентами, курсантами, слухачами, аспірантами» у 2020/2021 навчальному році Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К. Вересень-грудень 2020 Журнали реєстрації
7. Здійснення контролю за організацією навчання учнів, які не можуть відвідувати заклад освіти за станом здоров‘я Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К. Упродовж навчального року Накази, звіти до УО
8. Проведення єдиного уроку з безпеки життєдіяльності (останній тиждень перед осінніми канікулами). Ємчик Л.В. Заст.завідувачів філій До 22.10.2020 Інформація Журнали
9. Узагальнення інформації про стан організації індивідуального навчання для учнів опорного закладу у 2019/2020 навчальному році Рублик І.В. Листопад 2020 Інформація
10. Узагальнення інформації про кількість дітей з особливими освітніми потребами та хворих дітей шкільного віку, які навчаються в опорному закладі у 2019/2020 навчальному році Ємчик Л.В. Терещенко Л.І. До 15.11.2020 Інформація
11. Проведення єдиного уроку з безпеки життєдіяльності (останній тиждень перед зимовими канікулами) Ємчик Л.В. Заст.завідувачів філій До 25.12.2020 Інформація Журнали
12. Проведення заходів щодо доукомплектування закладу освіти засобами пожежегасіння Каращук І.Р. Завідувачі філій Упродовж навчального року Звіт
13. Проведенням тематичних виховних заходів із запобігання всім видам дитячого травматизму напередодні свят, канікул тощо Ємчик Л.В. Заст.завідувачів філій Упродовж навчального року Накази, заходи
14. Проведення інструктажів з учнями перед екскурсіями, під час лабораторних та практичних робіт, тощо Класні керівники, вчителі-предметники Упродовж навчального року Журнали
15. Підготовка щоквартальних звітів про нещасні випадки, які сталися з учнями закладу освіти, заслуховування даного питання на нарадах при директорові Ємчик Л.В. Заст.завідувачів філій Щоквартально до 30 числа Звіти, протоколи нарад
16. Організація роботи щодо проведення профілактичних медичних оглядів учнів опорного закладу на початку ІІ семестру 2020/2021 навчального року. Ємчик Л.В. До 25.09.2020 Наказ, інформація до УО
17. Складання плану виховної роботи спільно з поліцією щодо оволодіння учнями школи правилами дорожнього руху на 2021 рік Ємчик Л.В. до 15.09 План спільних дій
18. Проведення єдиного уроку з безпеки життєдіяльності (останній тиждень перед весняними канікулами) Ємчик Л.В. Березень 2021 Інформація
19. Проведення Дня цивільного захисту в опорному закладі Рублик І.В. Заст.завідувачів філій До 26.04.2021 Накази
20. Проведення тижня безпеки життєдіяльності (останній тиждень навчального року) Ємчик Л.В. Заст. завідувачів філій Травень 2021 Інформація Журнали
21. Підготовка та проведення місячника "Безпека Дорожнього руху" Ємчик Л.В. Заст. завідувачів філій Вересень 2020 травень 2021 План проведення

4.2. Охорона праці

4.2.1. Алгоритм роботи з охорони праці та пожежної безпеки

№ з/п Заходи Термін виконання Відповідальні Відмітка про виконання
1. Контроль за виконанням вимог ОП при проведенні поточного ремонту Липень Каращук І.Р. завідувачі філій
2. Проведення вступного інструктажу з ОП для нових працівників (Упродовж року) Серпень Ліщук М.І.
3. Проведення повторного та інших видів інструктажів (первинного, позапланового, цільового) Серпень Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
4. Створення комісії з ОП Серпень Ліщук М.І.
5. Підписання актів на дозвіл проведення навчальних занять в кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, шкільних майстернях, спортзалі, на спортивних майданчиках Серпень Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
6. Перевірка спортивного обладнання Серпень Ліщук М.І.Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
7. Перевірка комісією з ОП дотримання правил безпеки життєдіяльності в кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, шкільних майстернях, спортзалі Серпень Комісія з ОП
8. Підписання акту прийняття закладів освіти до нового навчального року Серпень Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
9. Контроль наявності інструкцій з охорони праці в навчальних кабінетах закладів освіти, майстернях, спортзалі й інших приміщеннях, де це передбачено відповідними нормативами Серпень Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
10. Контроль за проходженням медогляду Серпень Ліщук М.І.. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
11. Оформлення куточку з ОП Серпень Ліщук М.І.Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
12. Видання наказу про організацію роботи з ОП Вересень Ліщук М.І.
13. Контроль за веденням журналу реєстрації інструктажів учнів з безпеки життєдіяльності в кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, шкільних майстернях, спортзалі Вересень Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
14. Перевірка наявності реєстрації вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності на сторінках журналів обліку навчальних занять та вступного інструктажу з питань охорони праці у журналі реєстрації вступного інструктажу Вересень Рублик І.В. Заст.завідувачів філій
15. Контроль за проведенням первинного та повторного інструктажу співробітників Вересень Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
16. Контроль наявності поверхових планів евакуації Вересень Каращук І.Р. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
17. Заповнення журналу громадсько-адміністративного контролю з ОП Вересень Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
18. Вивчення Положення про порядок розслідування й обліку нещасних випадків на виробництві Вересень Ємчик Л.В.
19. Контроль за веденням журналу реєстрації нещасних випадків з учнями Жовтень Ємчик Л.В.
20. Перевірка класних журналів “Бесіди з ОП та безпеки життєдіяльності” Жовтень Рублик І.В. Заст.завідувачів філії
21. Контроль за веденням журналів цільового інструктажу для учнів в навчальних кабінетах Жовтень Рублик І.В. Заст.завідувачів філії
22. Наказ про посилення протипожежного захисту в осінньо-зимовий період, про дотримання ПБ під час Новорічних свят Жовтень Ліщук М.І.
Каращук І.Р.
23. Контроль підготовки закладів освіти до роботи в зимовий період Жовтень Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
24. Контроль за веденням журналів реєстрації інструктажів учнів у кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, майстернях, спортзалах з безпеки життєдіяльності Листопад Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
25. Наказ про заходи щодо попередження дитячого та виробничого травматизму Листопад Ємчик Л.В.
26. Проведення атестації з ОП новоприбулих працівників Грудень Ліщук М.І.
27. Підсумковий річний наказ “Про стан роботи з ОП та БЖ” Грудень Ліщук М.І.
Ємчик Л.В.
28. Проведення інструктажу з ОП на робочому місці Січень Ліщук М.І.
29. Перевірка класних журналів “Бесіди з безпеки життєдіяльності” Січень Рублик І.В.
30. Контроль за веденням журналів цільового інструктажу для учнів Січень Ємчик Л.В.
31. Контроль за журналом реєстрації інструктажів учнів у кабінетах фізики, хімії, біології, інформатики, майстернях, спортзалі з безпеки життєдіяльності Січень Рублик І.В. Заст. завідувачів філій
32. Провести навчання працівників із питань охорони праці та пожежної безпеки Лютий Ліщук М.І.
Каращук І.Р.
33. Звіт комісії з ОП на зборах трудового колективу Лютий Ліщук М.І. Терещенко Н.М. Красьоха О.В. Паламар Н.А. Бабик С.К.
34. Провести атестацію працівників з питань охорони праці та пожежної безпеки Березень Ліщук М.І.
Каращук І.Р.
35. Наказ про попередження усіх видів дитячого травматизму Квітень Ємчик Л.В.
36. Проведення тижня охорони праці та безпеки життєдіяльності Квітень Ємчик Л.В. Заст.завідувачів філій
37. Випробування системи опалення й одержання відповідного акту в теплових мережах жовтень Каращук І.Р.
38. Перевірка захисного заземлення і опору ізоляції електромережі Червень Каращук І.Р. Завідувачі філій
56. Оформлення відповідних протоколів технічного звіту Червень Каращук І.Р. Завідувачі філій

4.2.2. Охорона праці і пожежна безпека

№ з/п Завдання і зміст роботи Терміни виконання Відповідальні за виконання Хто здійснює контроль, форми підведення підсумків Відмітка про виконання
1. Забезпечити готовність усіх приміщень закладів освіти до початку нового навчального року у відповідності з санітарними нормами До 03.09.2020 Ліщук М.І. Каращук І.Р. Завідувачі філій Ліщук М.І. Наказ
2. Підписати акти на дозвіл проведення навчальних занять у кабінетах фізики, хімії, біології, шкільних майстернях, спортзалі, на спортивних майданчиках Серпень Ліщук М.І. Завідувачі філій завідуючі кабінетами Ліщук М.І. Акти
3. Підписати акт прийняття закладів освіти до нового навчального року Серпень Каращук І.Р. Завідувачі філій Ліщук М.І.
4. Видати наказ про організацію роботи з охорони праці Вересень Ліщук М.І. Ліщук М.І. Наказ
5. Відкоригувати правила внутрішнього трудового розпорядку Вересень Рублик І.В. Ліщук М.І.
7. Установити шкільне обладнання у відповідності з санітарно-гігієнічними нормами Серпень Каращук І.Р. завгоспи філій Ліщук М.І. завідувачі філій
8. Перевірити стан освітлення, остекління вікон, фрамуг, забезпечити безпеку їх відкривання Серпень Каращук І.Р. завгоспи філій Ліщук М.І. завідувачі філій
9. Створити службу охорони праці та призначити відповідальних за організацію роботи з охорони праці та визначити їх посадові обов¢язки Вересень Ліщук М.І. завідувачі філій Ліщук М.І. Наказ
10. З метою забезпечення виконання Положення про організацію охорони праці в закладах освіти проводити:
- інструктаж для всіх працівників закладів освіти з охорони праці та пожежної безпеки; - вести журнал обліку інструктажу персоналу; - комісіям перевірити всі механізми в шкільних майстернях в кабінетах; - у поурочних планах при виконанні практичних і лабораторних робіт передбачити інструктаж з техніки безпеки. У шкільних майстернях, кабінетах хімії, фізики, біології, інформатики, спортивних залах вести журнал інструктажу; - вести журнали обліку інструктажу учнів у спортивному залі, навчальних майстернях, кабінетах фізики, хімії у відповідності з п.60 Положення (нак.№429 дод.2) Згідно графіка Постійно До 20.08.2020 Постійно Постійно Ліщук М.І. завідувачі філій Вчителі-предметники Вчителі-предметники Ліщук М.І.
11. У відповідності з пунктом 11 Положення про навчальні майстерні загальноосвітнього навчально-виховного закладу, затвердженого наказом міністра освіти України від 16.06.94р.№ 184
- чітко дотримуватися інструкції з охорони праці в навчальних майстернях. - дотримуватися інструкції з охорони праці для учнів у кабінеті інформатики у відповідності з п.61, 85 Положення (наказ № 429) Постійно





Постійно
Вчителі





Вчителі
Ліщук М.І. Завідувачі філій
12. Заслухати питання про дотримання техніки безпеки на виробничій нараді Лютий 2021 Ліщук М.І. Завідувачі філій протокол
13. Створити добровільну пожежну дружину працівників Вересень 2020 Ковальчук О.В. Каращук І.Р. Ліщук М.І.
14. Створити команду ДЮП Вересень 2020 Ємчик Л.В. Ліщук М.І.
15. Обновити куточок з протипожежної безпеки Вересень 2020 Каращук І.Р. Ліщук М.І.
16. Перевірити стан електропроводки в школі Серпень 2020 Каращук І.Р. КК
17. Під час проведення загальношкільних заходів у спортивному та актовому залах (дискотек, новорічних свят) проводити перевірку протипожежного стану Постійно Каращук І.Р. Ковальчук О.В. Ковальчук О.В. КК
18. Два рази за семестр перевіряти протипожежну безпеку. Перевіряти справність протипожежних гідрантів та перезарядку вогнегасників. Провести роз¢яснення правил користування вогнегасниками Два рази за семестр Каращук І.Р. Ковальчук О.В Ліщук М.І. КК
19. Встановити порядок прибирання шкільних приміщень Вересень Каращук І.Р. Завідувачі філій Ліщук М.І.
20. Відповідно до тематики проводити з учнями 1-11 класів бесіди і практичні заняття з попередження всіх видів дитячого травматизму Упродовж року Класні керівники Ємчик Л.В.
20. У класах провести бесіди про шкідливість: - алкоголю та куріння; - важкі наслідки наркоманії та токсикоманії; - режим роботи та відпочинку; - чистота-запорука здоров¢я; - бережливе ставлення до електроенергії в школі та вдома Вересень Жовтень Грудень Лютий Березень Кл. керівники Ємчик Л.В.
21. Проконтролювати підготовку опорного закладу до роботи в зимових умовах Жовтень Каращук І.Р. Ліщук М.І.
22. Видати наказ про попередження усіх видів дитячого травматизму Грудень 2020- Травень 2021 Ємчик Л.В. Ліщук М.І.
23. Перевірити захисне заземлення і опору ізоляції електромережі Червень 2021 Каращук І.Р. Акт
24. Скласти графік відпусток співробітників школи Січень 2021 Куш Г.А. Ліщук М.І.
25. Випробувати систему опалення й одержати відповідний акт в теплових мережах Травень 2021 Каращук І.Р. Ліщук М.І. Акт

4.3. Цивільнийзахист

№ з/п Зміст роботи Відповідальний за виконання Термін Форми узагальнення Відмітка про виконання
1. Засідання творчої групи «Планування роботи з цивільного захисту в опорному закладі, поновлення роботи штабу ЦЗ та формувань ЦЗ школи Рублик І.В.. 10.09.2020 План
2. Наказ «Про організацію цивільного захисту в опорному закладі у 2020 році» Ліщук М.І. Січень 2021 Наказ
3. Оформлення стендів «Цивільний захист у школі» Рублик І.В.. До 25.09.2020 Усна доповідь
4. Наказ «Про підготовку та проведення дня ЦЗ в школі» Ліщук М.І. Лютий 2021 Наказ
5. Засідання штабу ЦЗ «Про проведення Дня цивільного захисту та організацію заходів з ЦЗ у школі Ліщук М.І. 09.04.2021 План
6. Конкурс малюнків «Не дамо загинути живому» Мілінчук Л.А. Квітень 2020 Творчі роботи
7. Випуск тематичних стіннівок «Світ навколо нас» Мілінчук Л.А. Квітень 2021 Творчі роботи
8. Години спілкування «Надзвичайні ситуації: як я повинен діяти» Ємчик Л.В. Квітень 2021 Творчі розробки
9. День ЦЗ в школі «Наше життя залежить від нас» Ліщук М.І. Квітень 2021 КК
10. Про підсумки Дня ЦЗ та аналіз роботи з ЦЗ у 2020/2021 навчальному році Ліщук М.І. 19.04.2021 Наказ
11. Навчальні заняття формування ЦЗ опорного закладу Рублик І.В. Згідно плану Графік Списки

5. Охорона прав і соціальний захист дітей пільгових категорій

Термін № з/п Зміст роботи Відповідальний Вихід Відмітка про виконанння
Упродовж року 1. Систематичне доведення та роз‘яснення нових нормативно-правових документів з питань охорони прав та соціального захисту дітей пільгових категорій Терещенко Л.І. Класні керівники Інформація
Вересень, січень, за потребою 2. Своєчасне виявлення і постановка на облік дітей, які потребують соціальної підтримки Терещенко Л.І. Класні керівники Інформація
Упродовж року 3. Сприяння поліпшенню умов життя і виховання дітей, які потребують соціального захисту: - організація участі дітей пільгового контингенту у районних, міських, обласних благодійних заходах, акціях, святах Терещенко Л.І. Класні керівники Інформація
Упродовж року 4. Взаємодія з ССД, правоохоронними органами з питань охорони дитинства Терещенко Л.І Інформація
Щоквартально 5. Поновлення інформаційних даних про дітей пільгових категорій Терещенко Л.І Інформація
Один раз на семестр 6. Обговорення на -нарадах при директорові питань щодо основних напрямків роботи з соціального захисту дітей. Терещенко Л.І Інформація

6. Заходи щодо забезпечення вимог з організації харчування учнів

№ з/п Зміст роботи Відповідальний Термін Вихід Відмітка про виконання
1. Оформлення інформаційного куточка для батьків та учнів щодо організації харчування дітей Ємчик Л.В. Серпень 2020 Куточок
2. Проведення роз’яснювальної роботи з учнями, батьками, вчителями про порядок організації харчування Ємчик Л.В. Класні керівники 1-11-х класів Вересень, постійно Інформація
3. Проведення щоденного обліку дітей, які охоплені харчуванням Класні керівники Постійно Журнал
4. Залучення медичних працівників до профорієнтаційної та санітарно - просвітницької роботи з дітьми та їх батьками щодо правильного харчування Ємчик Л.В. Упродовж навчального року Інформація
5. Організація та проведення наради, класні виховні години, консультації щодо формування здорового способу життя Адміністрація закладу Згідно річного плану Плани проведення, інформація
6. Включення до порядку денного Ради закладу, батьківських зборів питаня організації харчування у навчальному закладі Ємчик Л.В. Класні керівники. Згідно річного плану Протоколи
7. Забезпечення дотримання санітарно-гігієнічних умов у шкільній їдальні, на харчоблоці Комісія Упродовж навчального року Інформація
8. Участь в презентаційних проектах з проблем здорового способу життя Ємчик Л.В. Психол.служба Упродовж навчального року Інформація
9. Проведення анкетування учнів та батьків щодо організації харчування Ємчик Л.В. Вересень 2020 Анкети, інформація
10. Забезпечення С-вітамінізації харчування. Кухарі Постійно
11. Контроль за якістю та безпекою, дотриманням термінів, умов зберігання та реалізації продуктів, за поставкою продуктів харчування безпосередньо від товаровиробників з наявністю сертифікатів відповідності, посвідчень про якість і ветеринарних супровідних документів Адміністрація Комісія Постійно Протоколи
12. Організація роботи щодо підготовки харчоблоку та обідньої зали до початку нового навчального року Каращук І.Р. До 28.08.2020 Інформація

7.Заходи щодо організації літнього оздоровлення та відпочинку учнів

№ з/п Зміст роботи Відповідальний Термін Вихід Відмітка про виконанння
1. Підготовка та планування роботи з оздоровлення та відпочинку дітей улітку 2021 року Ємчик Л.В. Лютий 2021 Інформація
2. Підготовка інформації про хід підготовки до оздоровлення та відпочинку дітей улітку 2021 року Ємчик Л.В. Березень 2021 Інформація
3. Підготовка школи до оздоровлення та відпочинку дітей улітку 2021 року Адміністрація Квітень 2021 Інформація

8. Інформаційні та комунікаційні технології в освіті

№ з/п Напрямки діяльності Зміст діяльності Термін Відповідальні Відмітка про виконання
1. Забезпечення навчально-виховного процесу § Систематичне оновлення сайту опорного закладу Упродовж навчального року Ковальчук С.М.
§ Провести І (шкільний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій Жовтень Вчителі інформатики
§ Взяти участь у ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій Листопад Вчителі інформатики
§ Продовжити складання електронного каталогу наявної в бібліотеці опорного закладу навчальної та художньої літератури Упродовж навчального року Шевчук В.Н..
§ Використання під час освітнього процесу ресурсів мережі Інтернет Постійно Адміністрація
§ Продовжити використання ІКТ у освітньому процесі Постійно Адміністрація
§ Організувати участь учителів школи у конкурсі на кращий дистанційний курс Упродовж навчального року Ковальчук О.В.
§ Розпочати роботу з комплектування медіа-ресурсів закладу освіти Упродовж навчального року Вчителі інформатики
§ Провести експертизу санітарно-гігієнічних норм у кабінетах інформатики Вересень Ліщук М.І. Куш В.І.
2. Підготовка користувачів § Організувати цикл семінарів для вчителів, що атестуються „Використання ІКТ в освітньому процесі” Упродовж навч. року Вчителі інформатики
3. Управлінська діяльність § Використовувати ПК в управлінській діяльності Упродовж навч.року Адміністрація
§ Застосовувати інформаційні технології у методичній роботі Упродовж навч. року Рублик І.В..
§ Проводити оперативний, поточний й підсумковий управлінський аналіз на основі інформації, отриманої в результаті функціонування програмно-технічних комплексів Упродовж навч.року Адміністрація
§ Організувати навчання вчителів: Користувачів ПК; Користувачів Інтернет- ресурсів Упродовж навч.року Учителі інформатики

9. Моніторингові дослідження якості освіти

Етапи дослідження № з/п Зміст роботи Термін Відповідальні Відмітка про виконання
І. Підготовчий 1. Повторення теоретичних основ моніторингу якості освіти.(Опрацювання Абетки для директора) Серпень Ліщук М.І. Рублик І.В. Завідувачі філій
2. Інформація про узагальнені дані анкетування учнів, батьків, учителів. Серпень .Адіністраціям
3. Продовжити роботу щодо визначення інструментарію для здійснення моніторингу Упродовж навчального року Адміністрація
ІІ. Практичний 4. Здійснення діагностування: - учнів 1-х класів з метою вивчення рівня адаптивності першокласників в закладі освіти; Вересень Адміністрація
- учнів 5-х класів з метою вивчення рівня адаптації до навчання в основній школі Жовтень -листопад Адміністрація
- учнів 10-х класу з метою вивчення рівня адаптації до навчання в старшій профільній школі Листопад Адміністрація
- учнів 4-х класу з метою вивчення рівня готовності учнів до переходу в основну школу Січень 2020 Адміністрація
- під час здійснення планового внутрішньошкільного контролю під час вивчення стану викладання навчальних предметів Жовтень–березень Адміністрація
5. Проведення анкетування: - учнів, батьків з метою підготовки робочого навчального плану на наступний навчальний рік, розподілу варіативної складової Лютий Адміністрація
- вчителів, учнів, батьків під час проведення атестації вчителів Лютий Адміністрація
- під час проведення профорієнтаційної роботи Лютий Адміністрація
6. Застосування інструментарію внутрішньої системи якості освіти у внутрішньошкільному контролі Лютий, травень Адміністрація
7. Здійснення аналізу результатів державної підсумкової атестації здобувачів освіти 4, 9, 11-х класів, навчальних досягнень учнів на кінець І, ІІ семестрів Грудень, травень, червень Адміністрація
ІІІ. Аналітичний 8. Узагальнення результатів. Побудова діаграм Жовтень–травень Адміністрація
9. Прийняття управлінських рішень Упродовж навчального року Адміністрація
IV. Коригувальний 10. Регулювання вищезазначених процесів Систематично Адміністрація.

Розділ ІІ. Школа сприяння здоров’ю

№ з/п Зміст роботи Відповідальні за виконання Дата виконання Форми узагальнення Відмітка про виконання
Забезпечити санітарно-гігієнічні умови навчання в класах: достатнє освітлення, відповідність меблів зросту учнів, провітрювання, вологе прибирання, озеленення. Класні керівники Упродовж навчального року Інформація
Провести моніторинг харчування Ємчик Л.В. Упродовж навч. Інформація
Провести моніторинг щодо якості знань ВІЛ-СНІДу Ємчик Л.В. Упродовж навчального року Інформація
Розробити методичні рекомендації для батьків та вчителів Класні керівники Методичні рекомендації Методичні рекомендації
Провести поглиблений медичний огляд учнів Амбулаторія За окремим графіком Звіт
Провести моніторинг захворювань Кл.керівники Упродовж навчального року Інформація
Оформити листи здоров’я учнів Класні керівники Упродовж навч. Лист здоров'я
Провести роботу з пропаганди здорового способу життя Класні керівники Упродовж навчального року Звіт
Продовжувати проведення фізкульт-хвилинок на уроках Класні керівники, вчителі-предметники Упродовж навчального року Інформація
Лекції для дівчат 7-9-х класів,10-11-х класів з питань особистої гігієни, хлопців 8-11-х класів з питань гоління Педагог-організатор Упродовж навчального року Фотозвіт
Проведення бесід з профілактики дитячого травматизму Класні керівники Упродовж навчального року Класні журнали, щоденники
Рейд безпеки дорожнього руху « Увага! Діти на дорогах!» ; урок «Безпека на дорозі-безпека життя»; виставка малюнків «Безпечна дорога» для учнів 1-4 класів; перегляд тематичних відеофільмів (5 –11кл) Педагог-організатор , класні керівники Жовтень, квітень Інформація
Участь у спортивно-масових та оздоровчо-спортивних заходах різного рівня Вчителі фізкультури Упродовж навчального року Фотозвіт
Проведення Олімпійських уроків Класні керівники, учителі фізичної культури Вересень, квітень Фотозвіт
Провести заходи до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом Педагог- організатор План заходів Фотозвіт
Проводити шкільні конкурси малюнків щодо пропаганди здорового способу життя Педагог-організатор Упродовж навчального року Фотозвіт

Розділ ІІІ. Управління діяльністю педагогічного колективу

1. Робота педколективу з реалізації єдиної методичної теми

Зміст роботи Термін Відповідальний за виконання Рівень обговорення Форми узагальнення Відмітка про виконання
Провести педради
1.Підсумки діяльності опорного закладу в 2019/2020 навчальному році та пріоритетні завдання на шляху реалізації Концепції Нової української школи в 2020/2021 навчальному році Серпень Адміністрація ПР Рішення педради
2. Нові особливості особистої зрілості випускників та підготовка здобувачів освіти до життя в соціумі Грудень Адміністрація ПР Рішення педради
3. На шляху до Нової української школи: від компетентності вчителя до компетентності учня Лютий Адміністрація ПР Рішення педради
4. Портфоліо шкільного методичного об’єднання. Підсумки роботи за 2020/2021 навчальний рік Травень Адміністрація ПР Рішення педради
Провести малі педради
1. Адаптація учнів 1-х класів та створення умов для розвитку індивідуальних здібностей дитини Лютий Адміністрація ПР Рішення педради
2. Адаптація учнів 5-А класу та створення умов для розвитку індивідуальних здібностей дитини Листопад Адміністрація ПР Рішення педради

2. Науково-дослідницька робота вчителів

Зміст роботи Термін Відповідальний за виконання Рівень обговорення Форми узагальнення Відмітка про виконання
1. Використання iнформацiйно-комунікаційних технологiй при вивченнi предметiв iнвapiaнтної та варiативної складових навчального плану Упродовж навчального року Керівники МО МР Інформація
2.Організація роботи наукового товариства «Інтелект» Упродовж навчального року Титаренко Н.О., Керівники МО МР Звіт

3. Робота з молодими спеціалістами

Зміст роботи Термін Відповідальний за виконання Рівень обговорення Форми узагальнення Відмітка про виконання
1. Оновити банк даних молодих вчителів та вчителів, що потребують методичної підтримки. До 25.09.2020 Рублик І.В. МР КК
2. Призначити наставників для молодих вчителів та вчителів, що потребують підтримки До 20.09.2020 Рублик І.В. МР Наказ
3.Провести співбесіди: - планування освітнього процесу - зміст програмного матеріалу; - ведення шкільної документації До 02.09.2020 Рублик І.В. МР КК
4.Скласти план спільної роботи молодого учителя та учителя-наставника До 25.09.2020 . Рублик І.В. МР КК
5. Організувати взаємовідвідування уроків молодих вчителів та вчителів-наставників Упродовж навчального року Рублик І.В. МР КК
6.Організувати роботу з самоосвіти Упродовж навчального . року . Рублик І.В. МР Творчий звіт
7. Заслухати творчі звіти молодих вчителів на засіданні методичної ради Травень Рублик І.В. МР Протоколи метод. ради
8.Організовувати позакласну роботу молодих вчителів Упродовж навчального року . Рублик І.В. МР КК
9..Провести відкриті уроки молодими вчителями та вчителями, що потребують методичної підтримки За окремим графіком Рублик І.В. МР КК

4. Удосконалення педагогічної майстерності вчителів

Зміст роботи Термін Відповідальний за виконання Рівень обговорення Форми узагальнення Відмітка про виконання
1. Направити на курси підвищення кваліфікації вчителів згідно плану курсової перепідготовки До 04.09.2020 за окремим графіком Ліщук М.І. НД Наказ
2. Організувати курсову перепідготовку вчителів у 2019/2020 навчальний рік До 01.09.2020, за окремим графіком Ліщук М.І. НД Наказ
3. Скласти план атестації на 2019-2020 роки До 20.10.2020 Рублик І.В. НД Графік
4. Скласти і затвердити склад атестаційної комісії До 20.09.2020 Рублик І.В. НД Наказ
5. Скласти і затвердити графік атестації вчителів До 10.10.2020 Рублик І.В. НД Наказ
6. Скласти та затвердити план роботи робочої групи з питань атестації педпрацівників опорного закладу у 2019/2020 навчальному році До 20.09.2020 Рублик І.В. Наказ
7. Скласти графік відкритих уроків та організувати їх проведення та відвідування До 20.09.2020 Рублик І.В. НД Графік, КК
8. Організувати відвідування колективних форм методичної роботи За планом МР Рублик І.В. НД КК
9.Організувати проведення відкритих уроків вчителями, що атестуються Упродовж навч. року Адміністрація НД Графік, КК
10. Провести методичний тиждень Квітень Голова МР, керівники МО МР План проведення
11. Організація методичного супроводу роботи вчителів - предметників, які працюють в 11 х класах з питань підготовки учнів до ЗНО-2020 Упродовж навчального року Адміністрація МР

Розділ ІV. Система внутрішньошкільного контролю

1. Оглядовий контроль

№ з\п Дата Об`єкт контролю Предмет контролю Мета контролю Методи контролю Узагальнення результатів Виведення на рівень обговорення Виконавець
1. До 25.08.2020 Розклад -І ступеня;
-ІІ ступеня; -ІІІ ступеня;
Оцінити відповідність розкладів санітарно-гігієнічним вимогам, навчальному плану, наявності навчальних приміщень, кадровому забезпеченню - вивчення розкладів - бесіди із заступниками директора; Протокол Протокол Розклади Засідання Ради школи, засіданняПР Рублик І.В.
До 03.09.2020 Розклад - курси за вибором; - факультативи; - ГПД; - додаткові заняття
2. До 17.08.2020 Готовність школи до нового навчального року - навчальні кабінети; - спортивна зала; - їдальня; - майстерні; - бібліотека Визначити стан готовності навчальних кабінетів до нового навчального року Спостереження, бесіда із заступником директора ГР, вчителями -предметниками, робота з документами Акт НД Відповідальні за кабінети та навчальні приміщення Бас А.М.
3. Жовтень, березень Відповідність навчальних кабінетів та приміщень санітарним нормам - навчальні кабінети; - спортивна зала; - майстерні; Визначити відповідність стану навчальних кабінетів, майстерень, спортзалів санітарно-гігієнічним вимогам, наявність необхідного навчально-дидактичного забезпечення, паспорту кабінету Огляд навчальних кабінетів, бесіди, робота з документацією Довідка НД Відповідальні за кабінети, адміністрація
4. Жовтень Робота педколективу опорного закладу над єдиною методичною темою - вчителі-предметники; - МО Визначити наявність внутрішкільного розуміння актуальності цього питання Анкетування Довідка НПД МР Рублик І.В..
Листопад-лютий Впровадження інновацій - ефективність використання інновацій; - методичне забезпечення НВП Проведення теоретичної підготовки для розв`язання проблем Спостереження на уроках Протокол МР Адміністрація

2. Загальношкільний контроль

Вид контролю Питання контролю Методи контролю Виконавці, відповідальні Узагальнення результатів Виведення результатів на рівень обговорення Відмітка про виконання
Щоденний (поточний) - організація та проведення позашкільних, загальношкільних заходів; - виконання правил внутрішкільного розпорядку, статутних вимог вчителями, учнями, батьками; - санітарно-гігієнічний стан закладу освіти, пришкільної території; - робота класів на закріпленій території; - заміщення уроків вчителями; - організація початку робочого дня, уроків; - наявність поурочного планування - вивчення графіків загальношкільних заходів; - відвідування заходів; - бесіди з учнями, батьками; - відвідування уроків; - робота з класними журналами; - бесіди з класними керівниками; - бесіди з вчителями- предметниками; - графіки чергування Черговий адміністратор Запис КК Наради ПД, Наради ПЗД Виробнича нарада НПД
Щотижневий Робота бібліотеки опорного закладу: 1) дотримання графіку роботи; 2) наявність читачів; 3) робота постійнодіючих виставок; 4) проведення урочних та позаурочних заходів - відвідування бібліотеки; - спостереження; - робота з документацією. Ліщук М.І. Запис КК Наради ПЗД Наради ПД НПД
Робота гуртків, секцій, факультативів, курсів за вибором: 1) наявність та кількість учнів на заняттях; 2) ведення документації 3) дотримання розкладу спостереження; вивчення журналів; відвідування занять Ємчик Л.В. Запис у журналах
Чергування вчителів по школі: - наявність графіка; - наявність вчителів на закріплених постах (відповідно до графіку) Наявність контролю з боку вчителів-предметників за відвідуванням учнями занять Наявність поточних оцінок та записів з боку вчителів в щоденниках учнів Зовнішній вигляд учнів - спостереження - спостереження - перевірка журналів - експрес-перевірки щоденників; - записи в щоденниках - бесіди з класними керівниками, учнями, батьками Черговий адміністратор, Адміністрація Черговий адміністратор Черговий адміністратор Запис КК Затвердження графіка Наради ПД Записи в класних журналах, записи в щоденниках учнів; Запис КК Нарада ПД Нарада ПД Виробнича нарада НПД НПД НПД НПД НПД
Щомісячний Виконання освітніх програм Виконання освітніх програм варіативної складової Проведення тематичної атестації здобувачів освіти Заняття з учнями, які навчаються на початковому рівні Нормативність оцінювання учнів Виконання управлінських рішень Виконання внутрішкільних графіків - відвідування уроків, занять - вивчення записів у класних журналах; - бесіди з вчителями, керівниками МО - відвідування уроків; - вивчення записів у журналах. - відвідування уроків; - бесіди з учителями; - бесіди з кл. керівниками; - бесіди з учнями; - перевірка журналів - відвідування уроків; - перевірка журналів; - бесіда з учнями, - бесіда з вчителями. - контроль книги наказів; - бесіда; - спостереження; - що зроблено (аналіз) - вивчення графіків НПЗД; - спостереження; - бесіда Адміністрація . Адміністрація Адміністрація Адміністрація Адміністрація Адміністрація Протоколи самоекспертизи Протоколи самоекспертизи Графік Нарада ПД, ПЗД Наради ПД, ПЗД Наради ПД Наради ПД, ПЗД НПД НПД НПД НПД НПД НПД НПД
Щосеместровий - виконання освітніх програм; - проведення тематичних атестацій; - нормативність оцінювання; - навчальні досягнення учнів у класах; - підсумки відвідування учнями занять; - виконання варіативних складових навчальних планів; - контроль перевірки зошитів та проведення лабораторних, контрольних, практичних робіт, екскурсій; - навички читання учнів 1-4 класів - вивчення матеріалів само- та взаємоекспертизи; - сумісна експертиза - проведення контролю читання з учнями; - бесіди з вчителями та учнями Адміністрація відповідно до функціональних обов’язків Рублик І.В.. І семестр –НД ІІ семестр – довідка Рік – наказ І семестр – довідка ІІ семестр - наказ НПД НПД

3. Класно-узагальнюючий контроль

№ п\п Об`єкт контролю Предмет контролю Методи контролю Термін виконання Узагальнення матеріалів Виведення на рівень обговорення ол
1. Мета: вивчити стан справ в 1-х, 5-х класах – адаптація учнів в класі та в школі, створення умов для розвитку індивідуальних здібностей дитини
1, 5 – і класи: - психологічний клімат; - організація виховної роботи; - засвоєння навчального матеріалу; - позакласні заходи - відвідування уроків, позакласних заходів, ГПД; - техніка читання; - відвідування батьківських зборів; Вересень-листопад Довідка Наказ Довідка НПЗД НПД НПД

4. Персональний контроль

4.1. Учні, які навчаються на високому рівні

№ п\п Об`єкт контролю Предмет контролю Методи контролю Термін виконання Узагальнення матеріалів Виведення на рівень обговорення Виконавець
1 2 3 4 5 6 7 8
1. 2. Учні 10 - А класу, які навчаються на високому рівні Учні 9-х класів–претенденти на свідоцтво з відзнакою Визначаються протягом року Визначаються протягом навчального року - обговорення кандидатів - спостереження за учнями; - бесіди з учнями, батьками, вчителями-предметниками; - розгляд кандидатур-претендентів; - моніторинг участі в позакласних заходах учнів-претендентів; - аналіз успішності за ІІ семестр, рік, ДПА; - спостереження за учнями; - бесіди з учнями, батьками, вчителями-предметниками; - розгляд кандидатур-претендентів; - моніторинг участі в позакласних заходах учнів-претендентів; - аналіз успішності за ІІ семестр, рік, ДПА (9 кл.) Грудень - травень Жовтень-червень Подання списків класними керівниками Обговорення кандидатур Заповнення табеля успішності Протоколи експертизи Подання списків класними керівниками Обговорення кандидатур Аналіз успішності за І половину і семестру, І семестр Заповнення табеля успішності НД Спільне засідання педради та Ради школи. Прийняття рішення педради та Ради школи про нагородження. Кл. керівники Рублик І.В. Рублик І.В.

4.2. Педкадри

№ п\п Об`єкт контролю Предмет контролю Методи контролю Термін виконання Узагальнення матеріалів Виведення на рівень обговорення Виконавець
1. 2. 3. 4. Вчителі-предметники, які потребують допомоги Молоді вчителі Вчителі, які атестуються Практичний психолог - ведення шкільної документаці; -наявність системи контролю за відвідуванням учнями занять - участь в роботі над методичною темою; - наявність поурочного планування; - ведення шкільної документації; - наявність системи контролю та обліку знань учнів; - участь в роботі над методичною темою; - рівень володіння основами ведення свого предмету; - вивчення досвіду роботи вчителів, відповідно до категорій , на які вони атестуються; - наявність плану роботи; - ведення ділової документації; - проведення занять з учнями - спостереження; - бесіда; - робота з документами - відвідування уроків; - вивчення поурочного планування - спостереження; - бесіда; - аналіз к\р; - робота з документами - бесіда; - відвідування та аналіз уроків; - анкетування учнів - бесіда з дітьми, бать- ками, вчителями; - перевірка документації; - відвідування занять; - вивчення плану роботи; - спостереження Упродовж року Упродовж року Упродовж року Упродовж року Протокол експертизи, КК Протокол Експертизи, КК Довідка КК Атестаційні листи Довідка НПД НПД, засідання МО Засідання атестаційної комісії НД Адміністрація Рублик І.В. атестаційна комісія Телебей Р.І.

5.Фронтальний контроль

№ з/п Об`єкт контролю Предмет контролю Методи контролю Термін виконання Узагальнення матеріалів Виведення на рівень обговорення Виконавець Відмітка про виконання
1. Школа І ступеня Математика Літературне читання Школа ІІ-ІІІ ступенів Фізична культура Трудове навчання, технології - рівень навчальних досягнень учнів; - предметні компетенції учнів; - результативність освітнього процесу з предмету, що контролюється - робота з документацією; - відвідування уроків; - співбесіди з вчителями; - перевірка зошитів; - вивчення поурочного та календарного планування; - проведення к/р; - спостереження; - анкетування вчителів; - анкетування учнів І семестр Довідка Наказ НД Адміністрація
Школа І ступеня Українська мова
ГПД
Школа ІІ-ІІІ ступенів Українська мова Астрономія
ІІ семестр Довідка Наказ НД Адміністрація
1. Методика викладання - потенціал творчої активності учителя на уроках - відвідування уроків; - співбесіди з вчителями; - вивчення документації Упродовж року Запис КК Усна доповідь НД Адміністрація
2. Уміння учнів - ступінь зацікавленості учнів - здатність учнів виходити за рамки стереотипів та алгоритмів - анкетування; - проведення к/р; - перевірка зошитів; - моніторинг результатів тематичних атестацій Упродовж року Усна доповідь НД Адміністрація
3. Майстерність учителя - чи сприяє робота з предметом загальному методичному росту вчителя - бесіда; - відвідування та аналіз уроків; - вивчення поурочного та календарного пла- нування Вересень-березень Запис КК Усна доповідь НД Заступники директора,
4.Психолого- педагогічна підготовка - знання психологічних закономірностей навчання, виховання та розвитку учнів - бесіда; - відвідування та аналіз уроків; вивчення поурочного та календарного планування Вересень-березень Усна доповідь НД

Розділ V. Господарська діяльність

№ з\п Напрямок діяльності Зміст діяльності Термін Відповідальні Відмітка про виконання
1. Підготовка до роботи в осінньо – зимовий період - Утеплення вхідних дверей; вікон - Проведення гідропневмопромивного іспиту системи опалення; - Провести замір опору ізоляції - Організувати роботу роздягалень; - Організувати збивання льодяних бурульок; - Придбати пісок та сіль, організувати посипання доріжок Постійно
До 01.10.20 Жовтень Червень Червень – Липень Червень Вересень- жовтень Грудень- Березень Листопад- березень
Каращук І.Р. відповідальні за кабінети
2. Обслуговування будівлі, території Забезпечити: - ремонт електричного обладнання; - вивіз ТПВ; - постачання дезинфікуючих і миючих засобів; - забезпечення крейдою, - засобами пожежегасіння; Скласти графік прибирання території класами Організувати прибирання території: - прибирання листя; - снігу; - криги тощо Провести побілку бордюр, дерев. Придбати інвентар для прибирання. Упродовж року Постійно Упродовж року Вересень Упродовж року За графіком Грудень-березень Квітень Упродовж року Каращук І.Р.
3. Поточний та капітальний ремонт Пофарбувати спортивне обладнання Організувати ремонт навчальних кабінетів та усіх приміщень Липень Липень Липень – серпень Каращук І.Р. відповідальні за кабінети
Кiлькiсть переглядiв: 113

Коментарi